Warunki członkostwa

Warunki członkostwa

Te warunki są ważne od listopada 2023 r.

Program Lojalnościowy i Sklep Punktów w Hobbii i Hobbii jest własnością i zarządzany przez Hobbii A/S, Dortheavej 8-12A, 2400 Kopenhaga, NIP: 36909587.

Zawsze rozsądnie jest zapoznać się z warunkami członkostwa przed ich zaakceptowaniem. Lepiej wiedzieć, na co się zgadzasz i co otrzymujesz, będąc częścią rodziny Hobbii! 😊

O Członkostwie

Hobbii to znacznie więcej niż miejsce, gdzie znajdziesz swoją włóczkę i wzory.

Nasze największe marzenie to mieć TYLKO zadowolonych klientów.
- I zrobimy wszystko, aby to osiągnąć, poprawiając między innymi Twoje wrażenia z użytkowania naszego fascynującego świata włóczki.

Poniżej znajdziesz przegląd wielu korzyści, jakie uzyskasz, będąc członkiem Hobbii.

Miłej zabawy😊

Jeśli chcesz pominąć cały ten długi tekst poniżej, odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz w często zadawanych pytaniach.

Moje Hobbii

O Moim Hobbii

Moje Hobbii to portal klienta, do którego mają dostęp wszyscy członkowie Hobbii. Członkostwo zapewnia szereg korzyści, takich jak:

  • Łatwy dostęp do historii zamówień
  • Lista życzeń
  • Szybkie zamawianie na stronie internetowej i wydawanie w sklepach
  • Kartę bingo do każdej gry Bingo Hobbii

Zapisanie się do Hobbii

Możesz zapisać się do Hobbii w naszych sklepach i na naszej stronie internetowej.

Strona internetowa: Rejestracja możliwa jest poprzez naszą stronę internetową  lub aplikację

Sklep: Zawsze możesz otrzymać pomoc dotyczącą rejestracji w Hobbii we wszystkich naszych sklepach. Wystarczy zwrócić się do personelu. Jeśli rozpocząłeś swoją rejestrację w sklepie stacjonarnym, musisz samodzielnie ją ukończyć, otrzymując wiadomość SMS, którą otrzymasz, zanim Twoje członkostwo zostanie ostatecznie utworzone. Automatycznie przypomnimy Ci o konieczności ukończenia rejestracji za pomocą e-maila i SMS-a.

Jako członek jesteś odpowiedzialny za zachowanie poufności swoich danych dostępowych i danych konta. Musisz również regularnie aktualizować wszystkie informacje członkowskie.

Warunki członkostwa

Członkostwo jest osobiste i nie może być udostępniane innym osobom. Aby zostać członkiem Hobbii, musisz mieć duński numer telefonu komórkowego i adres e-mail.

Zgoda na marketing

Twoje członkostwo nie wymaga zgody na bezpośredni marketing. Oznacza to, że możesz być członkiem, nie otrzymując naszych biuletynów. Chcemy, abyś otrzymywał tylko odpowiednią reklamę, skoncentrowaną na rzeczach, które Ciebie interesują!

Bingo - Rejestracja

Aby móc grać w i Bingo Hobbi, musisz być zapisany w Moim Hobbii. Zapisanie się w Moim Hobbii i udział w Bingo Hobbii jest bezpłatne.

Zapisywanie się w Moim Hobbii jest możliwe zarówno na naszej stronie internetowej, jak i bezpośrednio w aplikacji.

Musisz regularnie aktualizować i upewnić się, że Twoje dane konta są zawsze poprawne, aby ewentualne nagrody trafiły pod właściwy adres, gdy wygrasz 😊

W Hobbii zastrzegamy sobie prawo do dezaktywacji Twojego konta w przypadku rejestracji pod fałszywym nazwiskiem, które mogłoby być obraźliwe, wulgarnie lub niestosowne.

Bingo - Nagrody

Zwycięzcy w Bingo Hobbii otrzymują nagrody wybrane przez nas z Hobbii. Nagroda dla danej gry jest informowana tuż przed rozpoczęciem gry.

Trzy "wzory zwycięstwa" na planszy gry będą zazwyczaj jednym poziomym rzędem, następnie dwoma poziomymi rzędami, a na końcu pełną planszą. Te wzory ustalane są wyłącznie przez nas i wyjaśniane przed każdą grą. Możemy w dowolnym momencie zmienić wzory zwycięstwa w grze oraz liczbę gier w jednym wieczorze.

Jeśli kilku graczy wygrywa jednocześnie, karuzela wybierze jednego lub więcej losowych zwycięzców nagrody. Zwycięzcy Bingo, którzy nie zostaną wybrani przez karuzelę, zawsze otrzymają nagrody pocieszenia. Zazwyczaj są to punkty, które można wymienić na produkty w sklepie punktów.

Abyśmy mogli dostarczyć nagrody, upewnij się, że wprowadziłeś wszystkie istotne dane kontaktowe w swoim profilu członkowskim Hobbii. Informujemy wszystkich zwycięzców po zakończeniu gry. Nagrody przepadają, jeśli zwycięzca nie przekaże nam niezbędnych informacji do dostarczenia nagrody najpóźniej 60 dni po zakończeniu gry.

Wszystkie nagrody wysyłamy oczywiście za darmo, a zazwyczaj wysyłamy je w ciągu 2-3 dni roboczych😊

Nagrody nie mogą być wymieniane na pieniądze, inne produkty, kody rabatowe lub podobne, oraz wysyłamy nagrody tylko na terenie Danii.

Bingo - Prywatność

Dla nas ważne jest chronienie Twojej prywatności i danych. Dlatego też inni gracze nie mogą zobaczyć Twoich informacji kontaktowych. Jednakże pokazujemy Twoje imię oraz pierwszą literę nazwiska w przypadku wygranej. Więcej informacji o tym, jak traktujemy Twoje dane osobowe, znajdziesz w naszej polityce prywatności.


Bingo - Zabronione zachowanie

Obraźliwe, nielegalne, groźne, agresywne lub dręczące zachowanie w czacie Bingo, połączeniach telefonicznych, e-mailach lub w mediach społecznościowych może skutkować wykluczeniem. To samo dotyczy spamu i reklam innych firm.

Naruszenie warunków

W przypadku naruszenia niniejszych warunków członkostwa Hobbii może rozwiązać Twoje członkostwo bez dalszego uprzedzenia.

Anulowanie członkostwa i rezygnacja z marketingu

Możesz w dowolnym momencie zamknąć swoje członkostwo w Hobbii w ustawieniach w Moim Hobbii.

Jeśli chodzi tylko o marketing, którego chcesz uniknąć, możesz wypisać się bezpośrednio z newslettera na dole wiadomości e-mail i z marketingu SMS, postępując zgodnie z instrukcjami w wiadomości SMS 😊

Zmiana warunków członkostwa

Hobbii zastrzega sobie prawo do zmiany warunków członkostwa, w tym między innymi w związku z (i) nowymi prawami i przepisami, (ii) decyzjami odpowiednich organów publicznych i (iii) zmianami w programie lojalnościowym i punktowym Moim Hobbii, w tym warunkami zbierania i używania punktów oraz ich wartością.

Znaczące zmiany będą ogłaszane z 30-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem e-maila. Obecne warunki członkostwa będą zawsze dostępne na naszej stronie internetowej.


Sklep punktowy Hobbii

O Sklepie Punktowym Hobbii

Jako członek Hobbii masz automatyczny dostęp do naszego Sklepu Punktowego.

Ponieważ kochamy rozpieszczać naszych klientów, za każde zakupy jako członek Hobbii otrzymujesz punkty. Punkty można wymieniać na wyłączne produkty w Sklepie Punktowym. 😍

Jak zdobywać punkty

Musisz być zarejestrowanym i zalogowanym członkiem, aby otrzymywać punkty. Następnie zbierasz punkty za zakupy (zarówno online, jak i w naszych sklepach). Ilość punktów, jakie zdobędziesz za zamówienie, zależy od jego wartości. Im większe zamówienie - tym więcej punktów - tym piękniejsze produkty w sklepie punktowym 😊 Za każde wydane 1 zł otrzymasz co najmniej 3,6 punktu. Możesz również zdobywać punkty w inny sposób online, np. pisząc recenzje lub dodając zdjęcia projektów. Dowiedz się więcej tutaj.

Wykorzystywanie punktów

Twoje zdobyte punkty można wymieniać na ekskluzywne produkty i wzory w Sklepie Punktowym. Punkty można również wykorzystać w naszych sklepach, gdzie dostępne są produkty ze Sklepu Punktowego. Twoje punkty są osobiste i nie mogą być przenoszone z jednego profilu na drugi. Od czasu do czasu możemy oferować Ci korzyści lub przywileje za wykorzystanie określonej liczby Twoich punktów.

Ważność punktów

Chcielibyśmy, aby Twoje punkty były ważne wiecznie - ale jeśli ich nie wykorzystasz, wygasają po 2 latach od momentu przyznania lub w przypadku zakończenia członkostwa. Twoje punkty są ważne przez 2 lata od daty ich uzyskania. Zadbamy o wcześniejsze przypomnienie przed ich wygaśnięciem - a zawsze wykorzystasz najstarsze punkty 😊

Regulacja punktów

Jeśli zdecydujesz się zwrócić towar lub anulować zamówienie, punkty zdobyte za zakup zostaną odjęte.

Karta członkowska

Podczas rejestracji w jednym z naszych sklepów otrzymasz fizyczną kartę członkowską. Jeśli zarejestrujesz się na stronie internetowej, nie otrzymasz fizycznej karty członkowskiej do Sklepu Punktowego. Jeśli chcesz, możesz oczywiście otrzymać kartę w jednym z naszych sklepów. Posiadanie karty Hobbii nie jest obowiązkowe. Jednak ułatwia Twoje wizyty w sklepach, ponieważ możemy obsłużyć Cię jeszcze szybciej w ten sposób 🚀 Zagubienie, kradzież, nadużycie lub uszkodzenie Twojej karty należy natychmiast zgłosić obsłudze klienta, abyśmy mogli wydać Ci nową kartę i zmienić Twój kod. Jesteś zawsze odpowiedzialny za korzystanie z karty członkowskiej, a Hobbii nie może ponosić odpowiedzialności za nieautoryzowane użycie i wypłaty z Twojego konta członkowskiego.

Wypisanie się z Sklepu Punktowego

Jeśli chcesz zrezygnować ze Sklepu Punktowego i przestać otrzymywać punkty, musisz dezaktywować swój profil Hobbii w sekcji "Ustawienia". Jeśli zrezygnujesz z członkostwa w Hobbii, Twoje zdobyte i nie wykorzystane punkty automatycznie wygasną.

Dane osobowe

Dbamy o Twoje dane osobowe i używamy ich, aby zapewnić Ci korzyści i dostosowaną do Ciebie reklamę jako członek Hobbii. Możesz przeczytać więcej na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w naszej polityce prywatności.

Wybór prawa właściwego i sądowego

Niniejsze warunki podlegają prawu duńskiemu, a wszelkie spory rozstrzygane są przez duńskie sądy.


Społeczność Hobbii

Społeczność Hobbii to miejsce wymiany porad, twórczości i pomysłów między miłośnikami włóczki z całego świata. To miejsce, gdzie możemy dzielić się naszymi doświadczeniami z rękodziełem, szukać pomocy i porad, gdy nić sprawia trudności. To również miejsce, w którym możemy inspirować się nawzajem i czerpać inspirację z kreatywnych projektów związanych z włóczką. Dlatego mamy nadzieję, że jako członek będziesz chętny do dzielenia się swoim doświadczeniem z innymi i angażowania się w pozytywny dialog na temat wszystkiego, co związane z włóczką. 🥰

Możesz uzyskać dostęp do społeczności Hobbii i dodawać materiały na stronie internetowej Hobbii tutaj

Obowiązki członków

Jako członek naszej społeczności musisz spełnić poniższe warunki, aby uzyskać dostęp:

Musisz mieć co najmniej 13 lat.

Nie możesz wcześniej mieć zablokowanego konta z powodu naruszenia zasad naszej społeczności.

Nasze zasady społeczności

Nasza społeczność ma być przyjemnym, otwartym i włączającym miejscem. Dlatego jako członek społeczności musisz przestrzegać poniższych zasad, aby wszyscy mieli dobre doświadczenia. Te zasady dotyczą również sekcji „Zdjęcia klientów” i „Pytania i odpowiedzi” na naszych stronach z produktami i wzorami.

Dziel się dobrymi radami, twórczością, pomysłami i pomocą

W społeczności Hobbii dzielimy się radami, twórczością, pomysłami i inspiracją, a także służymy sobie nawzajem pomocą w związku z wyzwaniami związanymi z włóczką. Można również dzielić się rzeczami, które przynoszą radość i śmiech, o ile są związane z rękodziełem i utrzymują dobry ton. Jednak wszystko, co wychodzi poza ten obszar, nie należy do tej społeczności i zostanie usunięte bez uprzedzenia. Zawsze to Hobbii podejmuje decyzję o usunięciu pojedynczych postów.

Bądź miły, uprzejmy, wspierający i pomocny

Wszyscy razem tworzymy miłe, inspirujące i przyjazne środowisko. Dlatego oczywiście rozmawiamy ze sobą poprawnie i traktujemy się nawzajem z szacunkiem. Musi być miejsce na dyskusję i różnice zdań, ale nigdy nie kosztem dobrego, inspirującego nastroju.

Brak retoryki nienawiści, poniżania lub prześladowania

Ta społeczność powinna być bezpiecznym miejscem, w którym można zadawać pytania i dzielić się kreatywnymi projektami, którymi jesteśmy dumni i na których ciężko pracowaliśmy. Dlatego nie tolerujemy prześladowań, poniżania ani retoryki nienawiści! Zawsze pamiętaj o zachowaniu dobrego tonu.

Obraźliwe obrazy

Nie wolno umieszczać obrazów o charakterze seksualnym, przemocy ani innego typu obrazów, które mogą mieć obraźliwy efekt na innych. Hobbii usunie te obrazy bez uprzedzenia.

Brak promocji, niezwiązane linki ani spamu

Spam, irrelevante links, markedsføring af andre produkter og anden form for spam er ikke tilladt.

Brak sprzedaży i wymiany

Nie wolno dzielić się/sprzedawać produktów, usług ani marek w społeczności Hobbii. Społeczność nie jest miejscem handlowym, ale forum do inspiracji, wsparcia, pomocy i dobrych rad. Dlatego bezpośrednia i powtarzająca się reklama (w tym ogłoszenia z widocznym celem sprzedaży), konkursy organizowane przez inne organizacje/firmy itp. będą usuwane bez uprzedzenia, chyba że uzgodniono inaczej z Hobbii.

Prawa autorskie0½

W społeczności Hobbii należy szanować prawa autorskie innych, w tym prawa autorskie, należące do innych osób. Dozwolone jest udostępnianie tylko tych zdjęć i wzorów, do których masz niezbędne prawa, ponieważ prawa te należą do Ciebie lub masz umowę z właścicielem. Hobbii A/S nie może ponosić odpowiedzialności za naruszenia praw autorskich innych osób.

Brak zdjęć dzieci

Nie wolno udostępniać zdjęć dzieci, nawet jeśli są to Twoje własne dzieci. Jeśli dzielisz się zdjęciami np. ubranek dla dzieci i pluszaków, unikaj użycia zdjęć własnych lub cudzych dzieci jako modeli na zdjęciu.

Proszę szanuj prywatność wszystkich

Udział w takim forum jak to, z tak wieloma innymi członkami, wymaga wzajemnego zaufania. Dlatego proszę szanuj prywatność wszystkich i nie ujawniaj informacji, których nie powinieneś dzielić.

Usunięcie treści lub zamknięcie użytkownika

Hobbii może w każdej chwili usunąć treść, jeśli uważamy, że narusza ona zasady naszej społeczności, lub jeśli wymaga tego prawo. Nie zostaniesz o tym poinformowany. Możemy natychmiast zamknąć Twoje konto, jeśli uważamy, że Twoje zachowanie jest szkodliwe dla naszej społeczności lub jeśli tworzysz zagrożenie lub narażasz nas na ryzyko prawne, jeśli powtarzasz naruszenia praw własności intelektualnej innych osób lub jeśli wymaga tego prawo.

Wgranie zdjęć

Przy wgrywaniu zdjęcia do Hobbii potwierdzasz jednocześnie, że masz niezbędne prawa do tego zdjęcia i udzielasz Hobbii prawa do wykorzystania tego zdjęcia do celów marketingowych na własnych i zewnętrznych stronach internetowych, w tym mediach społecznościowych.

Kontakt

Wszelkie zapytania dotyczące Twojego profilu i Sklepu Punktowego można kierować do obsługi klienta pod numerem telefonu 78772177 w dni robocze w godzinach 10-12 lub e-mail: kontakt@hobbii.pl.