💥 DODATKOWE 10% zniżki z kodem: APRIL10 💥   🎉 Święto Włóczki 🎉   Oszczędź nawet do 62%


Często Zadawane Pytania

Czym jest Sklep z punktami?

Jako Członek klubu Moje Hobbii masz dostęp do Sklepu z punktami 😊

Ponieważ uwielbiamy rozpieszczać naszych klientów, za każdy zakup w Hobbii otrzymasz punkty, które możesz wykorzystać w Sklepie z punktami. Punkty mogą zostać tam wymienione na ekskluzywne produkty.


Jak zarabiam punkty?

Zostając Członkiem klubu Moje Hobbii zarabiasz punkty za każdym razem gdy robisz zakupy na hobbii.pl - dotyczy to wszystkich zakupów z wyjątkiem tych dokonanych przy użyciu karty podarunkowej.

Punkty zbierasz również na inne sposoby - również za wystawienie opinii o produkcie czy wzorze na hobbii.pl

O zbieraniu punktów przeczytasz więcej w zakładce “Jak zbiera się punkty”.

Punkty zapisane są na Twoim profilu klienta i mogą być wykorzystane jedynie przez Ciebie. Swój bilans punktowy możesz sprawdzać w zakładce “Moje Punkty”.


Co mogę otrzymać za zebrane punkty?

Punkty można wymienić na ekskluzywne produkty i wzory dostępne w Sklepie z punktami.


Czy punkty zebrane przy zakupie, który później zwracam, zostają anulowane?

Tak, jeśli dokonujesz zwrotu lub anulujesz zamówienie, punkty zebrane przy tych zakupach zostaną odjęte od Twojego bilansu punktowego.


Czy punkty tracą swój ‘termin ważności’?

Chcielibyśmy aby punkty nigdy nie traciły swojej ważności, ale niestety jest tak, że jeśli nie wykorzystasz swoich punktów w przeciągu dwóch lat od momentu w którym są one przyznane, tracą one ważność.

Będziemy Ci na bieżąco przypominać o ważności punktów tak abyś nie zapomniał(a) ich użyć.

Dokonując zakupów przy użyciu punktów wykorzystujesz najpierw Twoje najstarsze punkty 😊


Jaką wartość mają punkty?

Za każdym razem gdy kupujesz za 1 zł, otrzymujesz 3.6 punktów.


Jak mogę anulować dostęp do Sklepu z punktami?

Jeśli pragniesz całkowicie anulować swój dostęp do Sklepu z punktami, musisz anulować swoje członkostwo w klubie Moje Hobbii w zakładce Ustawienia.

Jeśli anulujesz swoje członkostwo stracisz wszystkie swoje punkty i nie będziesz od tej pory zbierać punktów za zakupy. Po anulowaniu członkostwa nie będzie można odzyskać utraconych punktów.


Brakuje odpowiedzi na Twoje pytania?

Koniecznie skontaktuj się z nami na nasz adres email [email protected].


Produkt został dodany do koszyka
Sprawdź swój koszyk