Często zadawane pytania

Spróbowaliśmy zebrać Wasze najczęściej zadawane pytania i odpowiedzieć na nie najlepiej jak umiemy. Jeśli jednak Twoje pytanie nie znajduje się na tej liście, mamy nadzieję, że skontaktujesz się z nami jeszcze dziś! Z przyjemnością pomożemy ;)

Możesz zadzwonić do nas na numer +48 22 153 03 40 każdego dnia tygodnia między godziną 10 a 16. Możesz także wysłać maila na kontakt@hobbii.pl

Facebook: Facebook.com/hobbii.pl

Zamówienia

Wszystkie zamówienia muszą być złożone na naszej stronie internetowej. Nie można złożyć zamówienia telefonicznie.

Czy mogę zmienić zamówienie?

Możemy zmienić Twoje zamówienie lub usunąć z niego jakieś produkty, jeśli nie zostały one jeszcze zapakowane przez nasz team na magazynie. Otrzymasz maila z potwierdzeniem jak tylko Twoje zamówienie jest realizowane i gotowe do wysyłki.

Dodanie czegoś do zamówienia nie jest niestety możliwe, ponieważ nie możemy zwiększyć sumy pieniędzy ściąganych z Twojego konta po tym jak zapłacisz na naszej stronie kartą płatniczą. Wysłanie dodatkowej sumy w inny sposób (np PayPal) jest również niemożliwe.

Możesz jednak do nas zadzwonić i anulować pierwsze zamówienie, jeśli jeszcze nie zostało ono zrealizowane. Wówczas możesz złożyć nowe zamówienie.

To brzmi bardziej skomplikowanie niż jest w rzeczywistości - zadzwoń do nas, a my znajdziemy rozwiązanie ;) Zrób to jednak tak szybko jak to tylko możliwe, ponieważ nasz team na magazynie realizuje zamówienia naprawdę szybko!

Czy możecie połączyć 2 zamówienia?

Nie jest to niestety możliwe ze względu na ograniczenia jakie stwarza system płatności.

Czy mogę zamówić kolor z konkretnego lotu (serii/partii)?

Możesz napisać numer lotu (serii/partii) w komentarzu kiedy składasz zamówienie, a my pobiegniemy od razu na magazyn i sprawdzimy to dla Ciebie. Nie możemy zagwarantować, że będziemy mieli ten konkretny kolor, ponieważ mamy dość duży obrót towarów na magazynie.

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie, otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze takiego maila, oznacza to, że Twoja paczka nie została jeszcze wysłana.

Płatność

Czy Hobbii otrzymało moje zamówienie?

Tuż po złożeniu zamówienia, jest wysyłany e-mail z potwierdzeniem. Jeśli nie otrzymałeś takiego maila krótko po zamówieniu, sprawdź kosz spam. Jeśli nie możesz go znaleźć również tam, zadzwoń lub napisz do nas - poradzimy sobie! ;)

Zamówienie nie zostało sfinalizowane, ale na moim koncie i tak została zrobiona rezerwacja.

Czasami może się zdarzyć, że rezerwacja jest zrobiona, jeśli wystąpił błąd podczas płatności. W takim przypadku zarezerwowana suma będzie ‘uwolniona’ w przeciągu 1-5 dni roboczych.

Czy mogę dostać kod rabatowy?

Poprzez śledzenie naszych profili na mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz newslettera, będziesz zawsze otrzymywać informacje o rabatach w pierwszej kolejności.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Wszystkie zamówienia muszą być składane w naszym sklepie online. Jest to spowodowane m.in. troską o bezpieczeństwo konsumenta - w ten sposób nie musisz podawać informacji o karcie kredytowej przez telefon.

Dostawa

Nasz normalny czas dostawy to 3-6 dni od momentu w którym otrzymujesz maila z potwierdzeniem, iż zamówienie jest realizowane i gotowe do wysyłki. W okresach przedświątecznych może to jednak zająć 1 dzień dłużej.

Gdzie jest moja paczka?

Swoją paczkę możesz śledzić klikając na link, który znajduje się w tym samym mailu co potwierdzenie, że Twoje zamówienie zostało wysłane.

Jeśli zamówienie miało być dostarczone na Twój adres, ale akurat nie będzie Cię w domu, przesyłka zostanie zabrana na najbliższy punkt odbioru paczek.

W przypadku gdy zauważysz, że paczka ‘utknęła’ gdzieś po drodze (link do śledzenia paczki pokazuje taką samą informację od paru dni), nie wahaj się z nami skontaktować, a z chęcią Ci pomożemy.

Moja paczka jest gotowa do odbioru, ale kurier mnie o tym jeszcze nie powiadomił.

Jeśli link śledzący paczkę pokazuje informację o gotowości paczki do odbioru, możesz śmiało iść do punktu odbioru i ją odebrać (nie musisz czekać na SMS/email od firmy przesyłkowej). Pamiętaj tylko by mieć przy sobie numer paczki/wysyłki oraz ważny dokument tożsamości.

Dlaczego mam zapłacić za przesyłkę, mimo że miała być ona darmowa?

Nasza darmowa przesyłka obejmuje jedynie dostawę do punktu odbioru paczek. Jeśli wybierasz wysyłkę do domu lub firmy, koszty wysyłki muszą być pokryte jak zazwyczaj.

Czy Hobbii może mi przysłać potwierdzenie złożenia zamówienia?

Jeśli email z potwierdzeniem nie dotarł do Ciebie krótko po złożeniu zamówienia, może być ku temu kilka powodów:

  • Podczas składania zamówienia wystąpił jakiś błąd

  • Podczas składania zamówienia został podany błędny adres email

  • Email z potwierdzeniem wylądował w folderze Spam lub Kosz

Jeśli nie znajdziesz potwierdzenia w tych folderach, nie wahaj się do nas zadzwonić lub napisać.

W paczce brakuje czegoś z mojego zamówienia.

Nasz team na magazynie ma zwykle wszystko pod kontrolą, ale w przypadku dużej ilości zamówień, mogą się zwyczajnie pomylić lub o czymś zapomnieć. Z góry za takie niedopatrzenia przepraszamy i czekamy na kontakt z Twojej strony tak abyśmy mogli szybko taki błąd naprawić.

Zwroty i wymiany

Co jeśli jednak chcę zwrócić zamówiony towar?

Prawa konsumenta dają Ci standardową możliwość zwrotu towaru w przeciągu 14 dni. W Hobbii zdecydowaliśmy jednak dać Ci nawet więcej czasu na zmianę decyzji. U nas możesz pożałować zakupu i otrzymać pełny zwrot kosztów (lecz nie za przesyłkę) przez cały rok od złożenia zamówienia. Produkty muszą być oczywiście w nienaruszonym stanie, tak aby mogły być ponownie sprzedane.

Reklamacje

Prawo do reklamacji obejmuje towary, które w taki lub inny sposób są wadliwe. Jeśli chcesz skorzystać z tego prawa, skontaktuj się z nami tak szybko jak tylko odkryjesz wadę. Zasadą jest, że reklamacje muszą być złożone w przeciągu 2 miesięcy od momentu zauważenia wady. Jako konsument masz 3 lata gwarancji. Pokrywamy oczywiście koszty przesyłki wszystkich zwrotów, które są przez nas zaakceptowane.

Kiedy otrzymam z powrotem pieniądze w przypadku zwrotu towaru?

Dotarcie paczki do Hobbii może zająć parę dni, a następnie potrzebujemy parę dni na realizację zwrotu w naszym systemie. Wówczas nasz bank robi przelew na Twoje konto. Spodziewaj się dlatego, iż może to zająć koło tygodnia :) Uwaga! Pieniądze wysyłane są zawsze na to samo konto, z którego zamówienie było opłacone.

Czy Hobbii przyjmuje wszystkie zwroty?

Przyjmujemy wszystkie zwroty jak długo wszystkie produkty są w nienaruszonym stanie tzn jeśli opakowanie nie jest rozerwane, we włóczki nie wdarł się żaden zapach itp.

Czy zwrot będzie mnie coś kosztował?

Jeśli zwracasz towar, ponieważ jednak żałujesz zakupu, koszt przesyłki musi być pokryty przez Ciebie. Jeśli jednak zwracasz coś ze względu na nasz błąd, naturalnie zapłacimy za wysyłkę.

Jak mam dokonać zwrotu?

Wystarczy, że wyślesz paczkę z powrotem do nas, a wyślemy Ci pieniądze jak tylko ją otrzymamy i wprowadzimy zwrot do naszego systemu. Prosimy o załączenie dokumentu, na którym widnieje numer zamówienia/Twoje dane - będzie nam łatwiej zrealizować zwrot.

Uwaga! Zwroty muszą być wysyłane na nasz adres. Nie mamy możliwości odbioru paczki z innych adresów.

Nasz adres to:

Hobbii.dk

Fjeldhammervej 19

2610 Rødovre

Denmark

Zwroty i wymiany

Nie do końca rozumiem wzór od Hobbii Design. Czy możecie mi pomóc?

Oczywiście, że możemy! Nasi asystenci obsługi klienta spróbują ze wszystkich sił odpowiedzieć na Twoje pytania, lub poradzą się naszych designerów, którzy układali wzory.

Najlepiej będziemy mogli Ci pomóc z naszymi własnymi wzorami, ponieważ znamy je od podszewki. Jeśli potrzebujesz pomocy ze wzorem, który nie należy do Hobbii Design, spróbujemy Ci oczywiście pomóc, aczkolwiek najlepszą pomoc otrzymasz prawdopodobnie bezpośrednio u producenta tego wzoru. Napisz do nas maila, a zrobimy co w naszej mocy!

Czy Hobbii może wydrukować dla mnie wzór i dołączyć go do mojej paczki?

Niestety nie, ze względu na ograniczenia administracyjne.

Czy mogę sprzedać wzory Hobbii Design i/lub moje gotowe projekty, które są wykonane bazując na tych wzorach?

Nasze wzory mogą być wykorzystane jedynie na potrzeby własne, a nie komercyjnie. Nie możesz więc sprzedać ani ich ani wykonanych z nimi projektów. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Ustawie o prawach autorskich §12. 

Skontaktuj się z nami

Możesz się z nami skontaktować telefonicznie, przez email oraz Facebook.

Tlf.: +48 22 153 03 40

Email: kontakt@hobbii.pl

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku między godziną 10.00 a 16.00

Produkt został dodany do koszyka
Sprawdź swój koszyk